Gizemli Patent: Nikola Tesla Uzay Gemisi Tasarlamış Olabilir mi?

Gizemli Patent: Nikola Tesla Uzay Gemisi Tasarlamış Olabilir mi?

Dehası unutulmaya yüz tutmuş dahi bilim insanı ve mucitlerden biri olarak Nikola Tesla’nın 1928’de tasarladığı uçak-helikopter birleşimi makinenin dışında, ölmesine yakın uzay gemisi tasarladığı düşünülüyor.

1928’de aldığı son patentte açıkça görülen (#1,655,114) makine bir çeşit helikopter-uçak hibriti bir makine. Fakat tabi bu makinenin uçması pek olanak dahilinde gözükmüyor. Ölmesine yakın Otis T. Carr adlı bir kişinin Tesla’nın iç dünyasına girmeyi çalıştığı biliniyor. Her şey Otis ‘in Nikola Tesla’ya yakınlaşmak için kaldığı otele taşınmasıyla başladı. Nikola güvercinleri saplantı derecesinde bağlı olduğundan, her gün New York‘taki meşhur Central Park’ta güvercinleri beslerdi, hatta artık onlarla konuşmaya başlamıştı. İşte Otis Tesla’nın tek değer verdiği bu güvercinler için 2 kg tuzsuz fıstık getiriyordu. Otis 3 yıl boyunca Tesla’ya güvercinler için her fıstık getirişinde  Tesla’nın icatları hakkında konuşma fırsatı yakaladı. İşte Tesla’dan edindiği bilgilerle sonunda serbest enerji jeneratörü ve uzay gemisi icat ettiğini iddia etti. Hatta bunlar için aldığı patentler bile var. http://www.google.com/patents/US2912244

Yer ÇEKİMİ MAKİNESİ Mİ ?

Otis T. Carr, OTC Enterprises, Inc başkanı, dairesel bir hareket makinesinin tarifini yaparak, dairesel bobinlerinden enerjisinden bağımsız bir uzay gemisini inşa ettiğini ve buna para yatırdığını iddia etmiştir. Bu makinenin enerji kaybetmeden devamlı serbest enerji elde edebileceğini de öne sürmüştür. Aynı serbest enerjinin dünyanın güneş etrafında dönmesine neden olan aynı enerji olduğunu ve tarif ettiği makinenin dairesel olarak yapılmış konilerden oluştuğu belirtmiştir. Bu gibi bir makinede dünyanın yörüngesel hızına bağlı olarak belli bir hıza ulaştığında havalanıyor. Ayrıca atnalı şeklindeki mıknatısların hareketi sayesinde bir nevi yer çekiminin yenilebileceği düşünülmüştü.

Carr’ın belirttiğine göre, uzay gemisi deva bir batarya gibi çalışarak, dış dairenin belirli bir hızla dönmesine bu sayede , hareketle yeniden şarj olmasına neden oluyor. Carr bu gibi bir bataryanın, her hangi bir boyutta inşa edilerek, enerji santrali, elektrikli arabaları çalıştıracak ya da bir evi ısıtabilecek teknolojiler için kullanılabileceğini gösteriyor. Buradaki prensip dairesel hareket makinelerini eylemsizlik kütlesini etkileyerek bağımsız olarak enerji üretilmesine dayanıyor. Bu makalenin orjinali 1959 Ağustos FATE dergisinde yayınlanmıştı.

Bu Çay Tabağı Uçmuyor ! – W. E. Du Soir

Oklahoma City’de  O.T.C tarafından kamuya duyurulan bu deneme başarısızlıkla sonuçlandı. Yüzlerce insan Otis T. Carr’ın ürettiği 2 metrelik prototip O.T.C. X-1 uçuş denemesini izlemek için geldi. Otis T. Car uzay gemisinin 400 ila 600 fit yükselebileceğini iddia etmişti. Hatta 15 metrelik bir versiyonun gelecekte eğlence amaçlı kullanılabileceği belirtilmişti. Fakat deneme planlandığı gibi gitmedi, belki de Tesla 1943’de ölmeseydi, Otis T. Carr yerine tesla bu projeyi hayata geçirebilirdi. Ayrıca teslanın bu çizime tam olarak benzemese de dikey ve yatay ilerleyen bir araç tasarımı da vardır. Alınan patentte oldukça ilginç çizimler olması gerçekten zamanının ve bugünün bile ötesinde bir teknolojiye işaret ediyor.

Kaynak 1 Kaynak 2 Kaynak 3 Kaynak 4

Hangi dizileri nerede izliyorum ?

Son zamanlarda Türk dizilerinden keyif almadığım ve birçok gencin de keyif almadığı aşikar.

Artık yabancı dizilere merak sarmaya başladım. İlk bangi diziye başlasam diye düşündüm. Internetten X. Dizi Y. Sezon Z. Bölüm diye aratıyordum. Ki mağalesef heryerinden reklamlar fışkıran sitelere rastlıyordum kardeş tamam reklam alda onunda bir sınırı var yahu !

Gerçekten amacım reklam yapmak değil zaten bu yazımdan da para kazanacak da değilim her neyse dönelim asıl mevzuya,

Facebook’da IMDB Dizileri diye bir gruba davet edilmiştim bir arkadaş tarafından iyi umut gir bakalım dedim. Ilk başlarda ne kadar da hangi diziye başlayım arkadaşlar dediğim her bir yorumda Brekin Bad, Game of Thrones, Prison Break gibi öneriler oldu.

Fakat Breaking Bad ilk bölümler fazla sarmadı. Konusu ilgi çekiciydi başlayabilirim.

Game of Thrones, 3.sezondayım kralın ölmesini beklesemde spolier vermemek için fazla bişey demiycem. Kaliteli bir dizi başlayabilirsiniz durun meşhur tagıda kullanayım.

#StarkÜlküOcakları

-> siyasi anlam çikarmayin gozunuzun yagin

i yiyim. Sadece grupda dönen bir replik.

Prison Break hapishane dizisi başroldeki adam ismini hatırlayamadım simdi Kel bir adam The Flash da buz adami oynuyordu herneyse o adam kızlara ilgi duymuyormuş kızlar artık ölebilirsiniz (Hayran kizlar icin)

Arrow’a da gelirsek sezon sezon yavas yavas dizinin icine etse de bana gore yine de sürükleyici tavsiye ederim.

Şahsen ben dizilab‘den izliyorum sosyal ağ tadında anlatılmaz yaşanır :  Dizilab

Neyse bu yazımda bu kadar kanalıma abone olabilir emeklerimi boşa çikarmayip beni sevindirebilirsiniz. Bir sonraki yazıda görüsmek üzere hoşçakalın..

Deep Web Nedir ?

Arkadaşlar başlıktan da anlaşıldığı gibi bugün ki yazımda deep web den bahsedeceğim.

Deep web Google, Yandex vb arama motorlarınının indexleyemediği illegal veya legal siteleri içerir. Peki bu illegal siteler nelerdir.

Bu illegal sitelerde şu tarz şeylerle karşılaşabilirsiniz :

  1. çocuk pornosu
  2. Seri katil kiralama
  3. Seri katil videoları
  4. İşkence videoları

Genel olarak bu tür pislik şeyler mevcutmuş. Mevcutmuş diyorum çünkü ben bu sisteme girmedim zaten girmeyide düşünmem. Tamam kardeşim de şimdi internetin 95% ini oluşturan bu ağ hep böyle pislik işlerle mi dolu ? Diye sorarsan ; çoğunkla öyleymiş kardeşim derim . Yasal olan fakat bazı kişiler sayesinde halâ gizlenmiş yararlı bilgiler mevcutmuş. Mesela ‘Nikola Tesla Deneyi’ son derece havalı birşeye benziyor dediğim gibi bazı kişiler tarafından bu bilgiler saklanıyor. bknz : FBI

Daha fazla bilgi için şunları Google’dan yine araştırabilirsiniz :

  • Tor Browser
  • Deep Web